E-commerce Standard 2018

Z XIII edycji Raportu E-commerce Standard dowiesz się:

  • Jak wygląda kondycja finansowa polskich sklepów internetowych?
  • Jakie formy marketingu stosują, aby dotrzeć do klientów?
  • Czy zakaz handlu w niedziele ma wpływ na prowadzenie sklepu internetowego?
  • Które skutki wprowadzenia RODO postrzegane są jako najbardziej kłopotliwe dla prowadzenia e-sklepu?
  • Jakie są ich motywacje do prowadzenia działań w social media?
  • W jaki sposób sklepy wspierają sprzedaż na urządzeniach mobilnych?
  • Co robią, aby usprawnić logistykę, w tym uprościć i przyspieszyć obsługę zwrotów?
  • W jaki sposób realizowana jest strategia omnichannel?

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.